Váš hlas v oblasti vodárenstva
Vodárenský ombudsman bol zriadený s jediným cieľom – byť dôveryhodným, odborným a nezávislým partnerom pre skupinu fyzických a právnických osôb z radov odberateľov, dodávateľov, akcionárov, a iných dotknutých osôb v prípade, že narazia na prekážky či otázky súvisiace s poskytovanými službami a kooperáciou s VVS, a.s. Našou misiou je poskytovať spravodlivé, objektívne, rýchle a efektívne riešenia pre všetky Vaše odôvodnené podnety, sťažnosti a návrhy na zlepšenie Vášho vzťahu či spolupráce s Východoslovenskou vodárenskou spoločnosťou, a.s.
Vodárenský ombudsman pôsobí ako nezávislá entita a medzičlánok medzi VVS, a.s. a jej klientmi/partnermi. Jeho základným poslaním je poskytovať nezaujatú podporu všetkým, ktorých očakávania súvisiacie so službami a vzťahom s VVS, a.s. neboli bezozbytku naplnené či tým, ktorí by sa radi podelili o svoje podnety, sťažnosti a návrhy. Našou prioritou je nezávislosť, čo znamená úplnú objektivitu pri hodnotení. Niet dôvodu, aby Úrad podliehal akýmkoľvek vonkajším tlakom, čo zaručuje nestrannosť a objektivitu voči všetkým stranám.
